Anunțuri publice

Informare Autoritatea Nationala Fitosanitara

2025-02-03 17:47:24

Anunt de informare a publicului in legatura cu intentia deElaborare Plan Urbanistic zonal pentru “Construire drept de superficie,construire hala metalica spatiu recreative si bransamente la utilitati,intravilan sat Dobreni, comuna Dobreni, Judetul Neamt”

2025-01-13 09:54:24

Informare publica privind depunerea solicitarii de la SGA a Avizului de Gospodarire a Apelor de catre EDIL STONE SRL

2024-12-19 20:21:52

Informare si anunt public-solicitare AVIZ DE GOSPODARIRE A APELOR-KIPPER TRANSS SRL

2024-12-18 20:41:49

Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a Acordului de Mediu nr 4175 din 14.11.2024

2024-11-14 16:53:55

Informare PNRR

2024-11-11 15:08:12

Anunț important

2024-09-06 10:38:08

Informare

2024-09-03 13:40:05

H G 3/04.01.2023 modalitatea de acordare despagubiri ptr pagube

2024-08-20 19:10:38

Campania de informare-educare„Alcoolul te face să-ți pierzi simțurile, nu problemele !”- iunie2024.

2024-06-01 00:41:30

Adresa DSVSA

2024-04-11 23:25:59


Raport de informare si consultare a publicului privind aprobarea P.U.Z.

2024-03-05 17:21:10

Informare C.N.A.I.R. nr 662 din 29.02.2024

2024-02-29 20:21:59

Adresa anunt public referitor lucrare trafic DJ 156A si DJ 208G

2024-02-05 20:26:24

Anunt important

2024-01-29 13:35:40

Anunt de informare a publicului in legatura cu intentia de elaborare a unui plan urbanistic zonal. „Elaborare plan urbanistic zonal pentru parcelare in 10 loturi si 1 lot cale de acces, in vederea construirii de locuinte individuale si anexe ” Str Paraul Horaita, nr. 123 Sat Dobreni Comuna Dobreni Jud Neamt.


Anunt public

2024-01-12 13:49:44

Anunt

2024-01-08 14:57:56

Anunt important!

2024-01-03 16:49:19

Anunt important!

2023-12-07 15:05:14

Fise de informare-Activitatea 5.1 A.D.S.

2023-11-06 23:22:44

ANUNȚ ÎNSCRIERE  ȘCOALA DE MAIȘTRI

2023-07-27 17:59:19

Vă comunicăm că,  la Colegiul Tehnic de Transporturi Piatra Neamț, au început înscrierile la Școala de maiștri, calificarea electromecanic auto -28 locuri.

Condiții de înscriere:

– absolvent de liceu (cu/fără bacalaureat)

– minim 3 ani vechime în domeniul transporturi (ex. mecanic auto,  tinichigiu vopsitor auto, electrician auto, conducător auto, etc),

Școala de maiștri (fără taxă) durează 3 semestre (1 ½ ani).

Dosarul trebuie să conțină:

•        certificat de naştere;

•        carte de identitate ;

•        certificatul de căsătorie  (dacă este cazul)

•        diplomă de bacalaureat sau adeverinţă de absolvire a studiilor liceale, după caz; 

•        foaia  matricolă pentru clasele  IX –  XII/XIII;

•        adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie din care să rezulte că sunt sănătos clinic şi ,,apt înscriere Școală de maiștri’’;

•        adeverinţa sau copie carte muncă, dovadă că are o vechime în producţie de cel puţin 3 ani în domeniul transporturi.


Anunt important

2023-07-12 07:57:34

Informare publica

2023-05-10 10:23:43

Anunt important!!!

2023-04-06 11:23:51

Producătorii și comercianții de băuturi trebuie să se înregistreze în baza de date a Sistemului de Garanție-Returnare (SGR) până pe 28 februarie

2023-02-10 13:09:34
Înregistrarea este obligatorie și se face pe site-ul administratorului SGR, www.returosgr.ro
 
 
Producătorii, importatorii și comercianții de băuturi au obligația legală să se înregistreze până pe data de 28 februarie 2023 în baza de date a Sistemului de Garanție-Returnare. Toate societățile comerciale din România care au calitatea de producători, importatori sau  comercianți de produse din categoriile apă îmbuteliată, băuturi răcoritoare, bere, cidru, vin, băuturi spirtoase, în ambalaje de unică folosință din plastic, aluminiu sau sticlă, cu dimensiuni între 0,1 l și 3 litri, precum și companiile din industria ospitalității ce comercializează aceste produse trebuie să se înregistreze online pe site-ul www.returosgr.ro al administratorului SGR, conform Hotărârii de Guvern nr. 1074/2021.
Procedura de înregistrare este una simplă
·         Se va crea un cont de utilizator, introducând datele de identificare ale companiei și datele de contact ale persoanei desemnate în relația cu administratorul SGR.
·         După activarea contului, persoana desemnată în relația cu administratorul SGR va completa toate informațiile solicitate, în conformitate cu prevederile legale.
·         După introducerea acestor date, se va genera Formularul Standard de Înregistrare în SGR – completat automat cu datele deja introduse. Formularul trebuie semnat de către reprezentantul legal, folosind o semnătură electronică simplă sau calificată, tot prin intermediul portalului RetuRO.
Ulterior înregistrării,  se va trece la următoarea etapă, semnarea contractului cu administratorul SGR, RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A., de asemenea pe site-ul returosgr.ro.
Neînregistrarea în baza de date operată de către administratorul SGR  atrage după sine o amendă între 20.000 și 40.000 RON.
Sistemul Garanție-Returnare este conceput pentru a încuraja returnarea ambalajelor de băuturi de unică folosință în vederea reciclării și va deveni funcțional începând cu 30 noiembrie 2023. Începând cu această dată, consumatorii vor putea să returneze în magazine ambalajele de unică folosință din plastic, sticlă sau metal pentru băuturi. SGR reprezintă un sistem în care românii vor plăti o garanție de 0,50 RON atunci când vor cumpăra o băutură îmbuteliată (apă, băuturi răcoritoare, bere, cidru, vin, băuturi spirtoase) de la un comerciant. Sistemul se aplică pentru ambalaje primare nereutilizabile cu volume cuprinse între 0,1 l şi 3 l inclusiv. După golirea ambalajului, consumatorul va trebui să îl aducă într-unul dintre punctele de returnare organizate de comercianți. În schimbul ambalajului gol, consumatorul va primi înapoi, pe loc, valoarea garanției plătite inițial, fără a fi condiționat de prezentarea bonului fiscal.
Producătorii de băuturi, prin intermediul administratorului SGR, sunt obligați să realizeze obiective minime anuale de returnare a ambalajelor SGR, primul pas pentru atingerea acestor ținte fiind înregistrarea în sistem și încheierea contractului cu RetuRO Sistem Garanție-Returnare S.A. Aceștia nu vor mai putea să-și vândă produsele consumatorilor din România dacă nu s-au înregistrat în prealabil în baza de date a SGR. Înregistrarea se face accesând link-ul https://portal.returosgr.ro/register/producer
·         Este considerat producător sau importator în scopul SGR orice persoană juridică ce produce și introduce pe piața din România produse SGR, ori importă sau achiziționează intracomunitar aceste produse și le introduce pe piața românească.  Ghidul de înregistrare poate fi consultat aici: www.returosgr.ro/info-producatori
 
Comercianții de băuturi, precum și companiile care activează în domeniul ospitalității (HoReCa), vor fi responsabili să se asigure că băuturile pe care le vând pe piața românească provin de la un producător înregistrat în SGR, și vor percepe o garanție de 0,50 RON la vânzarea fiecărei băuturi. De asemenea, comercianții  trebuie să organizeze puncte de returnare a ambalajelor de băuturi, în cadrul cărora  să ofere serviciul de preluare a ambalajelor și returnare a garanției către consumatori. Primul pas pentru indeplinirea responsabilităților legale este înregistrarea în baza de date a SGR și o pot face accesând link-ul https://portal.returosgr.ro/register/retailer
·         Este considerat comerciant în scopul SGR orice persoană juridică ce desfășoară activităţi de comercializare a produselor în ambalaje SGR către consumatorii finali, inclusiv activități din industria hotelieră, a serviciilor alimentare, unităţi care organizează evenimente, pregătesc şi servesc alimente şi băuturi. 
Ghidul de înregistrare poate fi consultat aici: www.returosgr.ro/info-comercianti
Este important ca toate companiile vizate să introducă în sistem toate datele solicitate cu o acuratețe cât mai mare. Aceste date sunt esențiale pentru configurarea optimă a sistemului în raport cu nevoile reale de colectare a ambalajelor la nivel teritorial și, în final, implementarea cu succes a Sistemului de Garanție-Returnare (SGR).
 
 

Proiect buget local 2023 supus dezbaterii publice

2023-01-27 16:14:41

Schemă de ajutor de stat - sprijin pentru investiții în noi suprafețe ocupate de păduri

2023-01-17 17:50:40

Sărbători fericite!

2022-12-24 08:09:32

La mulți ani România!

2022-11-30 23:36:53

ANUNȚ ORGANIZARE LICITAȚIE PUBLICĂ

2022-10-24 20:48:12

          Primăria Comunei Dobreni, cu sediul în sat Dobreni, str. Lascăr Catargiu nr. 174, județul Neamț, organizează licitație publică cu ofertă în plic, pentru spațiul în suprafață de 97,73 mp, situat în imobilul din sat Dobreni, str. Pădurea de Argint nr. 411.

          Destinația spațiilor scoase la licitație: Economic – cultural sau cultural – educativ. Documentația de atribuire (caietul de sarcini) conține toate detaliile necesare.

          Ședința publică de deschidere a ofertelor va avea loc la data de 24.11.2022, ora 10:00 la sediul instituției. Termenul limită de depunere a ofertelor este 24.11.2022 ora 09:00.

          Informații suplimentare se pot obține la telefon 0233.242.944, fax 0233.242.534, e-mail primaria@comunadobreni.ro sau la sediul Primăriei Comunei Dobreni, județul Neamț.


Anunt important înscrierea în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor

2022-10-14 09:33:46

30 octombrie 2022 este termenul limită pentru înscrierea în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate.

Conform Hotărârii de Guvern nr. 714 din 26 mai 2022 privind aprobarea criteriilor pentru autorizarea, construcția, înscrierea/înregistrarea, controlul, exploatarea și întreținerea sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate, persoanele fizice și juridice, proprietari a spațiilor conectate la un sistem individual adecvat de epurare au obligația de a se înscrie în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate al Comunei Dobreni în termen de 120 de zile de la conectarea incintei la sistemul de colectare și/sau epurare a apelor uzate.

ATENȚIE! Obligația înregistrării revine și proprietarilor de sisteme individuale adecvate construite înainte de intrarea în vigoare a prezentului act normativ, în termen de 180 de zile de la intrarea în vigoare a Hotărârii Guvernului.

În conformitate cu respectiva hotărâre privind aprobarea criteriilor pentru autorizarea, construcția, înscrierea/înregistrarea, controlul, exploatarea și întreținerea sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate, nerespectarea de către persoanele fizice și juridice a dispozițiilor art. 11 alin. (1) și (2) și art. 15 alin. (2), constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 5.000 de lei la 10.000 de lei.

Pentru înscrierea în registru, aveți la dispoziție formularele următoare:


ANUNȚ ORGANIZARE LICITAȚIE PUBLICĂ

2022-09-23 21:46:15

          Primăria Comunei Dobreni, cu sediul în sat Dobreni, str. Lascăr Catargiu nr. 174, județul Neamț, organizează licitație publică cu ofertă în plic, pentru spațiul în suprafață de 65,20 mp, situat în imobilul din sat Dobreni, str. Pădurea de Argint nr. 411.

          Destinația spațiilor scoase la licitație: Farmacie. Documentația de atribuire (caietul de sarcini) conține toate detaliile necesare.

          Ședința publică de deschidere a ofertelor va avea loc la data de 29.09.2022, ora 10:00 la sediul instituției. Termenul limită de depunere a ofertelor este 29.09.2022 ora 09:00.

          Informații suplimentare se pot obține la telefon 0233.242.944, fax 0233.242.534, e-mail primaria@comunadobreni.ro sau la sediul Primăriei Comunei Dobreni, județul Neamț.


ANUNȚ ORGANIZARE LICITAȚIE PUBLICĂ

2022-09-23 21:44:51

          Primăria Comunei Dobreni, cu sediul în sat Dobreni, str. Lascăr Catargiu nr. 174, județul Neamț, organizează licitație publică cu ofertă în plic, pentru spațiul în suprafață de 97,73 mp, situat în imobilul din sat Dobreni, str. Pădurea de Argint nr. 411.

          Destinația spațiilor scoase la licitație: Economic – cultural sau cultural – educativ. Documentația de atribuire (caietul de sarcini) conține toate detaliile necesare.

          Ședința publică de deschidere a ofertelor va avea loc la data de 04.10.2022, ora 10:00 la sediul instituției. Termenul limită de depunere a ofertelor este 04.10.2022 ora 09:00.

          Informații suplimentare se pot obține la telefon 0233.242.944, fax 0233.242.534, e-mail primaria@comunadobreni.ro sau la sediul Primăriei Comunei Dobreni, județul Neamț.


Anunt important!!!

2022-08-26 12:10:37

Avertizare meteorologica

2022-07-27 22:09:34

ANUNȚ ORGANIZARE LICITAȚIE PUBLICĂ

2022-07-21 18:43:53

          Primăria Comunei Dobreni, cu sediul în sat Dobreni, str. Lascăr Catargiu nr. 174, județul Neamț, organizează licitație publică cu ofertă în plic, pentru spațiile în suprafață totală de 271,28 mp, situate în imobilul Dispensar Uman, str. Pădurea de Argint nr. 411.

          Destinația spațiilor scoase la licitație: cabinete medicale și spații conexe actului medical. Documentația de atribuire (caietul de sarcini) conține toate detaliile necesare.

          Ședința publică de deschidere a ofertelor va avea loc la data de 27.07.2022, ora 10:00 la sediul instituției. Termenul limită de depunere a ofertelor este 27.07.2022 ora 09:00.

          Informații suplimentare se pot obține la telefon 0233.242.944, fax 0233.242.534, e-mail primaria@comunadobreni.ro sau la sediul Primăriei Comunei Dobreni, județul Neamț.


Instiintare fermieri

2022-06-30 22:55:48

Anunt important

2022-06-30 22:54:54

Anunt privind vanzarea bunurilor mobile

2022-05-23 14:34:13

ANUNȚ ORGANIZARE LICITAȚIE PUBLICĂ

2022-05-03 11:33:44

Primăria Comunei Dobreni, cu sediul în sat Dobreni, str. Lascăr Catargiu nr. 174, județul Neamț, organizează licitație publică cu ofertă în plic, pentru spațiile în suprafață totală de 271,28 mp, situate în imobilul Dispensar Uman, str. Pădurea de Argint nr. 411.

          Destinația spațiilor scoase la licitație: cabinete medicale și spații conexe actului medical. Documentația de atribuire (caietul de sarcini) conține toate detaliile necesare.

          Ședința publică de deschidere a ofertelor va avea loc la data de 27.05.2022, ora 10:00 la sediul instituției. Termenul limită de depunere a ofertelor este 27.05.2022 ora 09:00.

          Informații suplimentare se pot obține la telefon 0233.242.944, fax 0233.242.534, e-mail primaria@comunadobreni.ro sau la sediul Primăriei Comunei Dobreni, județul Neamț.


FACILITAREA INSERTIEI PE PIATA MUNCII A PERSOANELOR CU DIZABILITATI

2022-03-30 11:03:47

Anunt important

2022-03-25 15:37:39

Anunt important

2022-02-26 11:49:47


In atentia I.I., P.F.A., I.F

2022-01-13 11:43:55

Anunt important

2021-10-27 08:39:32

ANUNT IMPORTANT

2021-10-25 21:33:23

Având în vedere:

Hotărârea Guvernului nr. 1.090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

Noile măsuri anti-COVID care se aplică începând de luni, 25 octombrie 2021

ACCESUL ÎN CLĂDIREA PRIMĂRIEI COMUNEI DOBRENI ESTE PERMIS DOAR PERSOANELOR VACCINATE ȘI CELOR TRECUTE PRIN BOALĂ, ÎN BAZA CERTIFICATULUI VERDE

Certificatul verde este un document care dovedește că am trecut prin boală în ultimele 180 de zile, că ne-am vaccinat sau că avem un test COVID negativ efectuat de o instituție autorizată.


HCL 73 din 18.10.2021 - PUG 2021 privind aprobarea Planului Urbanistic General al Comunei Dobreni

2021-10-25 09:33:04

HCJSU nr. 113 din 2021

2021-10-25 09:21:02

ANUNT IMPORTANT

2021-09-13 15:42:51

          Stimați cetățeni ai Comunei Dobreni, așa cum știm cu toții, orice gospodar primăvara și toamna face curățenie și îngrijește casa, curtea și terenul de lângă proprietate.

          Facem apel către dumneavoastră să vă curățați atât curțile proprii cât și șanțurile, rigolele și podețele din dreptul proprietăților.

Vă reamintim că aceste obligații le aveți și din punct de vedere legal, așa cum este prevăzut în Ordonanța de Guvern nr. 21/2002 privind gospodărirea localităților urbane și rurale: art. 9 alin. (1)

”… Persoanelor fizice și juridice le revin următoarele obligații:

  1. să întrețină în stare corespunzătoare clădirile pe care le au în proprietate, anexele gospodărești, curțile şi împrejmuirile acestora;
  2. să asigure curăţarea faţadelor locuinţelor şi a altor construcţii amplasate la frontul străzii, tencuirea şi zugrăvirea periodică a acestora;
  3. să asigure repararea, spălarea geamurilor şi a vitrinelor, înlocuirea celor sparte, întreţinerea firmelor şi a faţadelor imobilelor pe care le au în proprietate;
  4. să asigure curăţenia pe terenurile şi locurile de depozitare aflate în proprietate, precum şi pe căile de acces;
  5. să asigure curăţenia şi igiena în imobilele şi incintele deţinute sub orice formă, inclusiv prin activităţi de curăţare, dezinsecţie şi deratizare;
  6. să depoziteze corespunzător reziduurile menajere, industriale, agricole, precum şi materialele refolosibile, numai în locurile special amenajate sau autorizate de autorităţile administraţiei publice locale;
  7. să menţină curăţenia trotuarelor, a părţii carosabile, a locurilor publice şi a locurilor de parcare pe care le folosesc;
  8. să îndepărteze zăpada şi gheaţa de pe trotuarele din dreptul imobilelor pe care le au în proprietate şi de pe locurile de parcare pe care le folosesc;
  9. să respecte măsurile stabilite de lege şi de reglementările locale pentru asigurarea igienei publice şi curăţeniei în localităţi;
  10. să asigure curăţarea mijloacelor de transport şi a utilajelor la intrarea acestora pe drumurile publice;
  11. să cureţe şi să întreţină şanţurile, rigolele şi podeţele aferente proprietăţii;
  12. să finalizeze construcţiile începute, pe baza autorizaţiilor eliberate de primari, în condiţiile şi în termenele stabilite de acestea;
  13. să nu ocupe domeniul public cu vehicule în afara spațiilor marcate expres de administratorul domeniului public.”

Nerespectarea obligațiilor de mai sus poate duce la aplicarea de amenzi cuprinse între 500 lei și 2.500 lei !


Anunt important

2021-07-29 09:34:12

Comments are closed.